Loading...
Noutăți despre actualizările website-ului
De ce nu mai pot cumpăra produse NESCAFÉ® Dolce Gusto® direct de pe website-ul www.dolce-gusto.ro?
Dorim să te asigurăm că decizia de a elimina opțiunea de comandă și livrarile directe ale produselor NESCAFÉ® Dolce Gusto® a avut la bază o serie de criterii și o amplă analiză internă. Punem întotdeauna pe primul plan feedback-ul consumatorilor și vom depune toate eforturile pentru a avea în continuare acces la o serie de informații utile. Vei putea în continuare să achiziționezi produsele noastre prin intermediul website-urilor partenerilor sau din magazinele fizice, opțiunea “Compară prețurile” oferind detalii cu privire la ofertele actuale.
De ce există pe website butoane care duc către alți comercianți?
Butonul “Compară prețurile” a fost introdus pe website-ul nostru pentru a oferi o imagine de actualitate asupra prețurilor și ofertelor NESCAFÉ® Dolce Gusto®, facilitând decizia de achizitie.
Ce se întâmplă cu datele mele personale din contul de pe dolce-gusto.ro?
Datele validate prin acordul transmis vor fi păstrate pentru a putea primi în continuare comunicări din partea noastră, acestea conținând noutăți cu privire la produsele sau ofertele NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Îți reamintim că te poți dezabona oricând, accesand butonul „Dezabonare“ din cadrul comunicărilor primite sau poți solicita ștergerea datelor tale personale. Pentru întrebări suplimentare nu ezita să ne contactezi la Info line: 0800 863 785 sau la contact@ro.nestle.com.
Loading...